Klantenservice Brocante Blog Magazine


Meestgestelde vragen

1. Wanneer gaat mijn abonnement in?

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Als abonnee ontvang je het magazine een aantal dagen eerder dan het in de winkels verkrijgbaar is. 

2. Hoe bestel ik een los nummer?

Wil je een nummer ontvangen dat niet meer in de winkel verkrijgbaar is? Dat kan altijd. Bestellen kan eenvoudig via deze link.

3. Wat zijn de verschijningsdata 2018?

Editie Winkel Abonnee
no. 1 16-01-2018 13-01-2018
no. 2 20-03-2018 17-03-2018
no. 3 22-05-2018 19-05-2018
no. 4 17-07-2018 14-07-2018
no. 5 18-09-2018 15-09-2018
no. 6 20-11-2018 17-11-2018

4. Hoe geef ik een abonnement cadeau?

Een cadeau-abonnement vraag je online aan via onze website, via www.aboland.nl of www.bladenbox.nl. Ieder abonnement kun je cadeau geven aan iemand. 
Een cadeau-abonnement stopt altijd automatisch na de overeengekomen periode en/of aantal edities.

4. Waar is het magazine te koop?

Brocante Blog Magazine is verkrijgbaar bij in totaal meer dan 2.500 boekhandels, supermarkten en brocantewinkels in Nederland en België. Wil je weten waar precies? Voor Nederland klik hier, Belgische verkoopadressen vind je hier.

Abonnement

+ Abonnement bestellen

Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten! Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via www.brocanteblog.nl, klik hier om direct te bestellen. Je kunt dit ook via www.aboland.nl doen. Vind je het prettig om je abonnement telefonisch af te sluiten? Of heb je nog vragen over een abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice. Nederland 0251-257925, België 028-085523

+ Abonnement betalen

Dat kan door middel van de volgende betaalwijzes: automatische incasso, IDEAL, acceptgiro of digitale e-mail factuur.

+ Bezorging abonnement

Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift? Of is deze niet geleverd? Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@aboland.nl. Of vul hier het online formulier in.

+ Adreswijziging abonnement

Ga je verhuizen? Geef je adreswijzing dan minimaal vier weken voor het verschijnen van de komende editie door. Zo weet je zeker dat je het nieuwste nummer op het juiste adres ontvangt. Stuur een e-mail naar klantenservice@aboland.nl. Of vul hier het online formulier in.

+ Abonnement opzeggen

Wij vinden het jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen. Hoe kan je het opzeggen? Stuur een e-mail naar klantenservice@aboland.nl. Of vul hier het online formulier in. Herroepingsrecht Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement terugdraait. Eventueel al geleverde nummers dien je wel te betalen. Stopt mijn abonnement automatisch? Alle abonnementen lopen automatisch door tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement opzeggen.  Wat is de opzegtermijn? Bij automatische verlenging zal na de eerste abonnementsperiode je abonnement automatisch omgezet worden naar onbepaalde tijd. Vanaf dit moment wordt het abonnementsgeld in een termijn van 4 of 6 edities automatisch geïncasseerd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Dan geldt er een opzegtermijn van 12 weken. Besluit je op te zeggen binnen een abonnementstermijn dan zal Brocante Blog Magazine de daarmee gemoeide administratie- en verwerkingskosten (van € 3,50) in rekening kunnen brengen. Deze worden verrekend met het eventueel teveel betaalde abonnementsgeld.

+ Abonnement buitenland

Ook buiten Nederland kan je een abonnement nemen op Brocante Blog Magazine. Bestellen kan eenvoudig via onze website.


Neem contact met ons op

Vragen over abonnement

   
📞  Bel 0251-257924 (Nederland)
📞  Bel 028-085523 (België)
  Op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur
✉️  Stel je vraag via het online contactformulier
  Antwoord binnen 5 werkdagen
 ✉️  Stuur een e-mail
  Antwoord binnen 5 werkdagen

Overige vragen

   
📞  Bel 06-14988486 
  Op werkdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur
✉️  Stel je vraag via het online contactformulier
  Antwoord binnen 5 werkdagen
 ✉️  Stuur een e-mail
  Antwoord binnen 5 werkdagen